Jag är ofta kreativ på nattetid...

Här sitter jag mitt i natten och funderar på vad morgondagens måltider skall bestå av.
(Ja, det där med dygnsrythm behöver jag jobba på en hel del!)
Jag funderar på att lyxa till det lite vid frukost imorgon och göra en mumsig omelett.
Till lunch tänkte jag testa ett recept jag aldrig lagat tidigare. Det är en fisksoppa som verkar himla god! Vi får hoppas på att även sambon min kan tänka sig att äta denna fisksoppa till lunch. Receptet kommer jag dela med mig av imorgon, när jag har testat det.

Vad jag skall äta till middag är fortfarande en gåta. Det blir nämligen restaurangbesök med familjen! Men jag skall se till att göra val som innebär lågt kolhydratintag.

(Detta är en början på min lite mer välplanerade vardag så att säga!)

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback