Lite svammel sådära på kvällskvisten...

Godkväll!

Nu är föreläsning, powerwalk & middag avklarat.

Idag skulle jag laga mat till bara mig själv eftersom att min sambo inte är hemma. Min plan var att göra en sallad med kräftskjärtar. Min sambo är inte så glad för skaldjur, så jag får passa på när han inte är hemma. Dessutom hade jag ingen motivation att stå och laga något avancerat när jag ändå skulle äta själv så att säga.
MEN nu hade så klart Netto inga kräftskjärtar, så där & då i butiken fick jag tänka om, jag fortsatte i skaldjursspåret men någon sallad blev det inte! Recept på vad det blev för något kommer upp lite senare;)

Jag sitter just nu och funderar på om jag skall, plugga, skriva något blogginlägg här som ligger på lut, eller bara göra ingenting?

Det smartaste vore att plugga, men jag känner mig ganska orkelös idag.
Jag får ta mig en funderare helt enkelt!
Oavsett så slipper ni inte mig helt ikväll, det kommer fler uppdateringar!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback