Plugg & Jogging!

Nu beger jag mig iväg för att plugga lite på Universitets biblioteket, sedan blir det träning i form av jogging på löpbandet på gymmet. Tanken var ju att jag skulle jogga utomhus i sällskap av min sambo, nu blir det istället i sällskap av mig själv och inomhus. Det var ju snöoväder igår, och även om vädret här nere är underbart fint idag, så är vägarna snöiga, hala och normala omvartannat, därför får det bli löpbandet idag. Jag låter i alla fall inte vädret stoppa mig från att jogga!

Promenaden ner till stan sker däremot såklart utomhus så jag skall njuta av den skinande solen!

Ha en fortsatt trevlig dag kära läsare, så hörs vi ikväll när jag är hemma igen.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback