Dagens Meny 100131

Som ni kommer att se i dagens meny nedan så skedde det lite förändringar jämfört med vad som var sagt i veckomenyn! Jag tyckte ändringarna blev bra.

Min hungerdag avspeglar sig ganska bra i antalet måltider & mängden mat jag har ätit idag.

DAGENS MENY (Söndag 31/1)
Frukost: En stor tallrik fil & Kanel (På jobb)
Mellanmål: Två ostskivor (Köpte en söt liten förpackning på Pressbyrån när jag väntade på bussen hem, haha)
Lunch: Broccolisoppa, en klick creme fraiche och en hel del kräftskjärtar
Mellanmål: En bit brieost
Middag: Fläskfilé i kantarellsås (Recept kommer!) & Sallad med fetaost
Söndagsgodis: Lyx-smoothie med smak av äppel & kanel (Recept kommer!)



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback