Vägning...eller?

Godmorgon godmorgon!

Om det inte vore för att jag var lite smått irriterad, så skulle frasen ovan ha fortsatt "...hör fåglar sjunga glatt.."
Men nu gjorde den inte det..för att när jag skulle ställa mig på vågen imorse, så var batterierna såklart slut.
Väldigt lägligt!

Känns som en lite besvikelse. Men och andra sidan är vikten inte det viktigaste för mig. Och det är ju inte vågen i sig som ger viktnedgång och välmående. Dock är det en bra sporre för mig! Men jag får helt enkelt köpa nya batterier idag, så får torsdag bli vägdag!

Nu skall jag iväg ett tag, så jag återkommer lite senare idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Rösta på mig på "Veckans blogg" och få en länkning, jag är nummer 4 :)

2010-01-13 @ 10:11:35
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Lianna

Hej tjejen,



jag blir så glad när du skriver att vikten inte är det vitkigaste, jäääääätte bra!



Kramar

2010-01-13 @ 12:15:00
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback