Afrodans!

Jag har nu testat Afrodans för första gången!
Det var ganska roligt, men eftersom att jag hade lite svårt att hänga med så blev jag inte så trött av det. Det var lite svårt att se och lära och utföra på samma gång så att säga, dessutom underlättade det inte att salen var helt proppfull. För mig brukar det dock vara så första gången/gångerna jag testar ett nytt pass, att jag har lite svårt att hänga med i alla rörelser vilket leder till att man inte anstränger sig lika mycket. Jag kommer att ge Afron fler chanser! Jag tror att det kan bli riktigt härligt och roligt om man bara kommer in i det och lär sig lite så att man verkligen kan hänga med och ta ut svängarna ordentligt.

På grund av den minimala ansträngningen som passet gav, så bestämde jag mig för att direkt efter passet gå ner till löpbandet och jogga en kortare, men lite snabbare, runda. 2 kilometer på 11 minuter och 47 sekunder blev det. Det var härligt att få svettas lite ordentligt och inte behöva gå hem från träningen halvvarm bara.

Nu har jag precis avnjutit en super god lunch (som ni såklart skall få ta del av senare) och snart väntar en kopp kaffe! Dagen i övrigt kommer bestå av storhandling och pluggning (om jag håller mig till det jag ska). Jag skall även hinna med lite uppdateringar här i bloggen, bl.a. träningsmål, recept och dagens meny såklart!

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Åh vad kul att du provat det! Jag har också tänkt göra det, eventuellt redan på fredag, men är lite nervös för det där med koordinationen (som ju inte är min starka sida hehe). Men du kan rekommendera det eller?

2010-03-10 @ 16:10:39
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback