Dagens Meny 100305

Jag har nästan precis kommit hem och är trött och i behov av sömn då jag skall upp tidigt imorgon. Så vi kör en snabb uppdatering av Dagens Meny, vilket innebär att jag hoppar över att lägga upp bilder & länkar till recept ikväll. Jag uppdaterar dock inlägget med bilder & länkar senare.

DAGENS MENY (Fredag 5/3)
Frukost:
2 skivor Mandelbröd + ost, majonäs, skinka, gurka
Lunch: Matlåda - Falsk pastagratäng + sallad
Mellanmål: Ett halvt äpple
Middag: Tacotallrik med ingredienser i mängder; Köttfärs, rödlök, tomat, gurka, paprika, fetaost, riven ost, guacemole, creme fraiche, vitlökssås, tacosås
Kvällssnack: Nötter i blandade former och för stora mängder.

Att jag aldrig lär mig! Det känns aldrig okej efter att jag har ätit massa nötter och annat smått och gott i överdrivna mängder. Nötter och liknande är förvisso helt okej snack och det innehåller nyttigheter, men kolhydratvärdet är faktiskt ändå ganska högt. Så vad händer då när jag äter mängder av dessa? Jo, jag får i mig mycket mer än nödvändigt + ett jäkla magknip. Det får bli skärpning nu tycker jag! Om jag skall må så bra som jag har gjort länge nu, så får det bannemig bli skärpning.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för komplimangen om klänningen :) Jag bor i Autsralien just nu och det är här jag har köpt klänningen, inte alls dyr, cirka 250kr!

2010-03-06 @ 01:06:16
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Klart det går att köra båda. Men hur många pass kör du på en vecka då? :)

2010-03-06 @ 10:03:59
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Jennifer

taack :( , de är ur jobbigt..

2010-03-06 @ 17:32:13
URL: http://jjnyy.blogg.se/
Postat av: Birgitta Höglund's Mat

Hej. Lät som en riktigt god meny det där, jobbigt med nötterna bara. Har också en matblogg där jag skriver om min lowcarbmat varje dag. Ätit LCHF i ett år nu, mår toppen av det :)

Ha det bra./ Birgitta

2010-03-06 @ 18:25:08
URL: http://birgittahoglundsmat.wordpress.com
Postat av: Ida

Åh det där känner jag igen precis... Vuxna människor, att man aldrig lär sig ;)



Ha en underbar helg, med massa sol!!!

2010-03-06 @ 23:48:35
URL: http://kalas-kulan.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback