Dagens Meny 100322

Jag jobbar fortfarande på Veckans Meny, det tar sin lilla tid. Det är betydligt svårare att komma på rätter när man inte kan använda sig av mejeriprodukter. Om ni har tips på maträtter utan mejeri så är alla förslag alltså varmt välkomna.

Men nu skall jag i alla fall ge er en...

DAGENS MENY (Måndag 22/3)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak
Lunch: Matlåda - Fylld köttfärslimpa & kokt broccoli
Mellanmål: En stor skinkrulle innehållande bregott och ett hackat kokt ägg (Det blev ett gott & jättebra mellanmål!)
Middag: Kycklingsallad med currydressing (Recept på hela alltet kommer!)
Mellanmål: 1 Pones (kanske 1½ efter lite provsmakningsbitar)

Angående Ponesen så bakade jag en dubbel sats idag, jag tog brödkryddor i hälften och uteslöt kryddorna i andra halvan. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, då jag inte trodde det var möjligt, men det var nog fan ta mig ännu godare utan brödkryddor!!! Dock ger det lite olika smakupplevelser och variation är ju aldrig fel, så jag tycker absolut att ni skall testa både med och utan brödkryddor. Jag är frälst, ponesfrälst!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Hittade just din blogg, ska bli kul att följa dig :) Själv kämpar jag med vikten och har gått ner ca 18 kg på 9.5 veckor med Xtravaganzas program och måltidsersättning, funkar finfint för mig som hade nästan 40 kg övervikt när jag började... Spana gärna in min blogg om du är nyfiken :) Kram

2010-03-23 @ 15:43:33
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback