Dåligt bloggande och dålig mat

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det helt oplanerade och plötsliga uppehållet från uppdateringar här.
Helgen har bestått av mycket bortavistelse, dels i form av festligheter, men även i form av extra inhopp på jobb. Tyvärr har fest, tid hemifrån och lite ren dumhet gjort att denna helg inte har varit särskilt bra i matväg. Dessutom missade jag veckans sista träningstillfälle på grund av att det var planerat till igår, och plötsligt fick jag hoppa in och jobba hela dygnet. Jag skall försöka komma ihåg ungefär hur jag har ätit och få ner "Dagens Meny" för hela helgen nu i efterhand. Förmodligen kommer jag inte komma ihåg exakt, men jag skall göra mitt bästa för att inte dölja mina utsvävningar och misstag, verken för mig själv eller för er. Först och främst skall jag dock laga middag, så uppdateringar kommer lite senare.

Det låter kanske märkligt, men jag har saknat att blogga under dessa dagarna och jag känner verkligen att bloggen är ett härligt stöd.

Men som sagt, vi hörs snart kära läsare.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback