iForm

God morgon solstrålar!

Jag har ju glömt visa vad som damp ner i brevlådan i fredes...



Min iFormtidning - äntligen!
Tydligen reserverar de dock inte ens premie förrän man betalat fakturan som kom med tidningen. Lite surt om min löparjacka är slut nu, bara för att det tog sådan tid innan jag fick min första tidning, med tanke på att jag framför allt gjorde beställningen på grund av löparjackan. Så nu får vi hålla tummarna!



Glöm inte delta i min tävling som pågår just nu - Vinn en invite till spotify!

Kommentarer
Postat av: Evangelina

Hola finibebis :D Hur är läget, utöver ? Jag tycker att livet ter sig ganska förträffligt i snökaos och sportlov, tycker inte du? Vad gör du förresten när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3



Ps. Du tipsar väl om vegansk mat på dina recept? Både hälsosammare och livräddande! veganrecept.se!

2010-03-01 @ 08:55:02
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

TACK!

Ska till frisören snart, det är alltid lite läskigt tycker jag. Man vet aldrig om det blir som man vill ha det... Brukar du bli nöjd?

2010-03-01 @ 08:58:27
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Sanna

härlig tidning!

2010-03-01 @ 17:26:03
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback