NY KATEGORI!

Sååå, nu äntligen har jag lagt till den nya kategorin som jag skrev om för ett tag sedan.
Så om ni trycker på "F5" för att uppdatera designen så skall ni nu kunna se kategorin "Tips på produkter" bland flikarna längst upp på bloggen. I den kategorin kommer jag alltså att lägga upp inlägg med tips på olika varor och produkter. Det kan till exempel vara någon spännande annorlunda produkt som jag har upptäckt är användbar. Jag kommer även lägga upp tips på mer vanliga produkter, men som kan skifta i kolhydratinnehåll, och jag har ett tips på till exempel ett märke med ovanligt lågt kolhydratinnehåll. Jag har redan lagt till två gamla inlägg i kategorin, som passar in bra. Hoppas att ni kommer ha nytta av denna kategori!


(På grund av brist på utrymme fick dock fliken "Frågor till er" ge vika, kategorin finns dock kvar ändå och ni finner den i kategorilistan längre ner. Den innehåller dock inte så mycket ändå, i med att jag ställer frågor till er i de flesta inlägg som hör hemma i andra kategorier!)

Kommentarer
Postat av: jessicalillsmeds.se

bra att du svara! Tack för ett bra svar! hoppas du sover gott..nu skall jag sova..Natti natti



kram

http://jessicalillsmeds.se

2010-03-01 @ 21:54:16
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Sanna

Sv: TACK så himla mycket!

2010-03-01 @ 22:01:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv: Tack så mycket :) mm ska bli jättekul, ansökan ska va inne snart den 15 mars. Mm jodå tror jag klarar det, ska bara komma igång mer med träningen. Men har tränat truppgymnastik förut i 6år så känns som jag har rätt bra grundfysik ;)



Men socionom är intressant också, titta lite på den utbildningen o även beteendevetenskap.



Kram

2010-03-01 @ 22:07:05
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback