Tidsbrist...

Den senaste tiden har jag haft brist på tid, och även lite brist på gott humör och motivation, men framför allt handlar det om tidsbrist. Eller om jag tänker efter, så hänger det där indirekt ihop faktiskt - men det skriver jag ett eget inlägg om (förhoppningsvis) imorgon.

Veckomeny och veckans träning skall såklart komma upp som vanligt här i bloggen, även om det blir lite försenat denna vecka. Min förhoppning är att jag skall hinna med all sådan planering imorgon eftermiddag. Jag hoppas även på att kunna bomba med recept och andra uppdateringar här imorgon.

Om jag bara pluggar flitigt på biblioteket direkt efter skolan under hela dagen så bör jag kunna ge mig själv ledigt under kvällen, vilket innebär att jag kan unna mig dator-/bloggtid.

Men nu är det väldigt hög tid för sängen med tanke på att denna svensken skall infinna sig i skolans lokaler klockan 8.15 imorgonbitti, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Motivation går upp och ner. Nu är vi 7 trim och slimmare hos mig och vi får peppa varandra.



2010-03-17 @ 11:16:06
URL: http://guldgris.wordpress.com
Postat av: Sara

Haha, jag hadeläst fel :p Det var proteinraden jag kollat på ;) Brödet var inte okej nånstans haha :p :(

2010-03-17 @ 13:56:14
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: BÖGJÄVEL

Hej! =) Allt bra?

2010-03-17 @ 17:53:15
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback