En helg av njutning...

Jag har nyligen pysslat om mig själv med ett långt och skönt bad, hårinpackning, ansiktsmask och hudlotion med favoritdoft, med mera. Efter det hoppade jag direkt ner i myskläder. Nu sitter jag här och känner mig allmänt fräsch och bara njuter av tillvaron. Planerna för kvällen är i princip obefintliga, vilket känns fantastiskt skönt. Ibland är det skönt att inte behöva förhålla sig till några tider eller aktiviteter. Jag skulle gissa på att kvällen kommer att innehålla en god middag och en bra film.

Imorgon skall jag och min älskade äta frukostbuffé på Grand Hotell och efter det skall vi bege oss till badet. En härlig förmiddag med simning, bad, bastu och lite solning är det tänkt. Det blir lite som att åka på mini-spa! Jag älskar denna typen av vardags(helg)lyx.

Vad skall du ägna dig åt denna helg?

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vilken underbar kväll! Passa på att njut och glöm allt som har med studier att göra =D Ha så trevligt i morgon!

2010-05-15 @ 19:50:33
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: Sofia

Sv:Ja, jag hoppas att det blir en bra motivation med delmål och så :) Och visst ser det mysigt ut, längtar som bara den :D



Det där med hotellfrukost och allt låter himla mysigt!

2010-05-15 @ 20:55:53
URL: http://motsextiofemkilo.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback