ENORMT SUG!

Med LCHF-kost så hålls mitt sötsug bra i schack. Visst kan jag bli sugen på saker och ting och vara medveten om att det hade varit gott med vissa saker. Men det är inget riktigt sug, det är bara en tanke som stannar där. Men just nu har jag ett enormt sötsug, eller inte tvunget sug efter något sött. Utan mer allmänt sug efter något att tugga på! Sött, salt, vad som helst. Det har varit såhär hela dagen, men just nu eskalerar det mer och mer. Ett försök att döva det med två lchf-kokstoppar är gjort. Det gick sådär, eller det gick inte alls rättarsagt. GODE GUD HJÄLP MIG!!!


Kommentarer
Postat av: Angela

Hej =) På ett sätt är det väl första gången som jag verkligen vill träna. Jag börjar få för mycket fritid och slö. Jag har inga överviktproblem. snarare kvärt om.Nästan haha. Jag äter som en tok. Tänker inte på hur eller vad jag äter. Men jag går inte upp i vikt

Din blogg verkar vara väldigt intressant.

2010-05-10 @ 21:14:54
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska absolut våga testa den där äggmjölken, ska bara samla mod! ;D



Och det där suget, skulle det inte funka med lite nötter kanske? 1 frukt eller lite bär, eller grönsaker med lite fet dipp?

2010-05-10 @ 21:15:55
Postat av: Sofia

Jag lyckades visst skicka iväg den där kommentaren utan namn eller nånting, men som sagt, det var jag som lämnade ett avtryck bara ;D

2010-05-10 @ 21:17:24
URL: http://motsextiofemkilo.blogg.se/
Postat av: fine

vilken kommentar du skrev till mig, jag log med hela ansiktet när jag läste den. TACK!



Var det Springtime du sprang, i HBG?

Jag sprang också milen första gången någonsin i mitt liv förra året, sen fick jag blodand tand och sprang en hel drös med lopp under 09. Jag satsar på Honululu Marathon i december 2011. Efter att man gått i mål går man rakt ner till havet och badar - helt fantastiskt!



Lchf funkar jättebra med annan träning, men det har jag märkt med just kombon löpning+ lchf (har ätit lchf sedan 08) är att det krävs mer kolisar. Hur upplever du det?

2010-05-10 @ 23:08:28
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Petra

Tack för kommentaren som du lämnade hos mig. Jag behövde den verkligen! Ibland måste man bara höra det från någon annan eftersom man inte riktigt vill lyssna på sig själv att det inte var hela världen när man gjort ett avsteg när man kämpat så länge. Jag vet precis var du pratar om i ditt inlägg. Det var så det var för mig, fast jag hade tryckt ner känslan i veckor och tillslut orkade jag helt enkelt inte längre. Min kropp tycker inte att det var värt det men mitt psyke känner sig helt lugn.

Nu glömmer vi det som varit och kör på en underbar vecka =D Och tack ännu en gång för peppen!

2010-05-11 @ 11:58:46
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback