Ibland behövs det nya tag...

Ytterliggare en sak som har varit katastrof på sistonde är min uppdatering här samt min förmåga att svara på era kommentarer. Det beror mycket på tidsbrist, men har även kommit att bero på totalt trötthet och omotivation till att ta tag i saker, även saker som jag normalt sätt tycker är roliga.

Imorgon skall jag ta nya tag och göra mig själv en tjänst genom att göra sådant jag mår bra av och göra sådant jag brukar tycka är roligt - även om det känns motigt att göra även det just nu. Allt detta får dock ske efter jobb och skola!

Nu säger jag god natt, god natt fina läsare!

Kommentarer
Postat av: simone

ja usch ja, tiden är allt för kort :/

2010-05-20 @ 11:29:33
URL: http://fattybom.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback