Lundaloppet!

Idag är det den där dagen, dagen med stort D.
Det är idag som Lundaloppet går av stapeln!
Lundaloppet är faktiskt ett lopp som passar de alldra flesta; stora som små, tjejer som killar, proffs som nybörjare och så vidare. Loppet innefattar nämligen både ett barnlopp, ett 5-kilometerslopp, ett 10-kilometerslopp och speciell starttid finns för de som vill promenera istället för att jogga.

Själv kommer jag att kasta mig rakt ut i 10-kilometersloppet med ett hopp om att ta mig runt på under 70 minuter. Klarar jag det på 65 minuter så kommer ni förmodligen att höra om mig på tv ikväll. Så här kommer inslaget att låta: Ung tjej blev tokgalen efter dagens lopp i Lund. Fick föras till psykakut på Lunds universitetssjukhus för att där inta lugnande och få kontroll över sig själv igen. Med andra ord, jag kommer att bli väldigt glad om jag klarar det på 65 minuter.


Är det någon mer än jag som skall springa Lundaloppet idag?

Kommentarer
Postat av: josefin

Lycka till!!!!!

2010-05-08 @ 09:22:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag önskar att jag hade så pass bra kondition att jag skulle orka ett sånt där lopp :P



sv: Ja grön sparris är underbart, och i kombination med baconens salta smak är det riktigt mumsigt!



Och ja, den parfymenn doftar ljuvligt, friskt och fräscht liksom =)

2010-05-08 @ 10:23:31
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Smala Jessica

Lycka till! Hur bra som helst att springa hela 10 km! Lycka till en massa



Peppkram och lyckospark

2010-05-08 @ 15:01:37
URL: http://smalajessica.wordpress.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback