Nya utmaningar - nya resultat!

Jag kom precis på att jag helt har glömt bort att göra mina dagliga armhävingar (på knä) & situps de senaste två dagarna. Så jag flög genast ner på golvet och såg till att göra dagens 20 armhävningar och 50 situps. Eftersom att jag har missat det i två dagar så ville jag utmana mig själv lite extra - så jag testade att köra alla armhävningarna i ett sträck, och lika så med situpsen (brukar göra i två set) och jag klarade det!


20 Armhävningar i ett sträck - det kunde jag verkligen inte göra för någon månad sedan!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack :D

skönt att presentkortet kom fram.

2010-05-03 @ 12:40:25
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

sv: Bara att veja om det kommer något i vägen. Kommer det en kurvam sväng med =P

2010-05-03 @ 16:15:26
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Smala Jessica

Hej!

Jag har bytt blogg och finns nu inne på smalajessica.wordpress.com istället för smalajessie.blogg.se. Ha en trevlig dag och hoppas du tittar in!



Peppkramar!

2010-05-03 @ 16:24:45
URL: http://smalajessica.wordpress.com
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: jag gjorde en vanlig omelettsmet och stekte till den. sen la jag fetaosten och tomaterna på en halvan och vek över andra. Sen hade jag fefferoni som ett tillbehör :D



Där stod att byxorna var mörkgrå men jag tycker att de ser svarta ut.. Jag har armbältet till min iPod så jag behöver inte tänka på fickorna, fast ibland är det skönt med fickor.

2010-05-03 @ 19:46:53
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan!

Nja, det går sådär faktiskt. Jag försöker, men tycker inte det är kul längre. Jag kan klara det två veckor, men sen försvinner motivationen igen. Men jag har ju trots allt ätit enligt LCHF sen November 2008, så det kanske inte är så konstigt att man har lessnat? =)



Funderar på att strunta i det här ett tag, och komma igen i höst igen. Men jag är så velig.. =S Men ska göra det jag känner för, man ska inte tvinga sig till nåt, då blir det bara skit av det hela. =)



Går det bra för dig?

Kramar!

2010-05-03 @ 20:19:25
URL: http://www.giblogg.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback