Vad tycker du att jag skall äta?

Jag skall strax förbereda kvällens middag, som skall förtäras först efter att jag har varit tränat. Gympastång står på schemat. Jag funderar på om jag även skulle ta och jogga ner till träningen, istället för att gå som jag brukar göra.

Nåja, nu till saken. Ikväll skall jag sätta ihop en veckomeny för resten av veckan, men just nu så har jag väldigt dålig fantasi vad gäller mat och recept. Så nu ber jag er kära läsare om hjälp!

Medan jag är och tränar så kan ni väll komma med förslag på vad jag skall äta de kommande dagarna?

Kommentarer
Postat av: pethra

Kesoplättar! Min all time favourite. Funkar bra att göra med fiberhusk istället för mjöl. Serveras med en klick vispad grädde och några hallon. :-)

2010-05-05 @ 19:47:25
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

LCHF-Pizza =) Kolla gamla bloggen för recept!

2010-05-05 @ 21:54:23
URL: http://emmasform.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback