Garderobsstädning!

Vad gör man när man har en period när man jämt känner att man inte har någonting att ha på sig, samtidigt som man inte har några pengar att köpa nya kläder för?

Jo, då är mitt bästa tips att städa garderoben! Om du har ren tvätt liggande som inte har blivit upphängt/invikt, häng upp och vik in det på sina rätta platser. Passa samtidigt på att bläddra igenom de kläder som finns i garderoben och sortera och gör det fint och det behövs. Är tvättkorgen full med tvätt? Tvätta allt och placera även det på sina rätta platser i garderoben. Ofta kan man då hitta kläder som man glömt bort och inte använt på länge. Kanske kläder som man en gång tröttnade på men som nu efter ett tag känns användbara igen. Kanske gömmer där till och med sig något riktigt guldkorn som kommit bort i röran!

Det är detta jag sysselsätter mig med just nu - Garderobsstädning!



Kommentarer
Postat av: fine

ja, det var fantastiskt! En helt underbar morgon, som kan jämföras med en av de pissigaste dagarna detta året igår.



Jag anar klänningen jag hade på min systers bröllop i somras. Väldigt fin! :-D

2011-02-02 @ 20:12:26
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Siri

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 10:28:35
URL: http://smsalåna.nu

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback