Återfall & Slutspurt!

God förmiddag gott folk!

Jag hade som sagt fullt upp igår, och jag hann aldrig med någon mer uppdatering som jag hade hoppats på att jag skulle.

Jag hade faktiskt ett godisåterfall igår. Ingen större skada skedd dock. Jag fick för mig att jag tvunget skulle mumsa i mig lite lösgodis igår, så det gjorde jag. Så länge jag inte gör som sist, d.v.s. fortsätter äter godis dagen efter också, så är det ingen större fara. Och det planerar jag ju inte att göra!

Det ingår ju i utmaningen att inte äta godis e.t.c. under utmaningen, så på ett vis har jag brutit den delen. Men redan när jag antog utmaningen så satte jag den delen lite inom parantes, detta på grund av att jag redan själv kontrollerar min kost enligt LCHF alltid, och inte bara under denna utmaning. T.ex. så ville jag inte binda upp mig på att inte få äta saker som jag normalt får äta lite grann av enligt LCHF, t.ex. mörkchoklad och fläsksvålar o.s.v. Dessutom väljer jag ju att göra avsteg ibland, och jag vill inte att de skall ske för ofta, men om de nu råkade bli just under utmaningen - så är inte det hela världen för mig.

Om jag lyckas klara hela utmaningen med undantag från lite godisätande en dag på slutet, så är jag jäkligt nöjd ändå! Utmaningen avslutas förresten imorgon. Tiden har gått fort, trots att "20dagarsutmaningen" faktiskt är 21 dagar, då den pågår 5-25 april! Så imorgon är det alltså slutspurt..vad tror ni, tror ni att jag kommer klara det? Jag har svaret, men det får ni imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: vad skoj att du blev glad över vinsten :)

Har förresten svarat på ditt mail med.

2010-04-24 @ 13:47:58
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: alex

svar: åh, kloka ord alltså! haha, för ett år sedan så gick jag ner fyra kilo på en månad, helt galet, men det var för att jag testade en av de där superstjärnoras diet, vilket gick ut på att man åt frukost vilket var gröt, lunch vilket var kyckling och eftermiddagsmålet elelr vad man ska kalal det var en kopp grönt te. Det funkade ju, men jag var typ helt utmattad och orkade knappt något. Så jag skrotade den ganska snabbt, och nu har jag istället bestämt mig för att jag får äta allting jag vill sålänge det är mat och bra råvaror (typ kyckling, frukt, grönsaker och liknande):)

2010-04-24 @ 14:26:21
URL: http://amethyst.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: ja wraps är bra, röran jag gjorde var supergod med :D

2010-04-24 @ 17:54:27
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback