Göra-armhävningar-och-situps-varje-dag-grupp

Idag har jag infört en ny liten rutin.
Varje dag (utan undantag) skall jag framöver göra 20 armhävningar och 50 situps.
Hur mycket nytta det gör i muskelbyggnadssyfte, det har jag ingen aning om.
Däremot vet jag att det kändes så himla bra, varje gång jag hade gjort mina armhävningar och andra övningar under den tiden då utmaningen pågick. Så varför då sluta med det nu då?

Någon annan som vill vara med i min lilla göra-armhävningar-och-situps-varje-dag-grupp? Så att vi kan påminna varandra! Alla kan såklart anpassa antalet repetioner efter sin egen förmåga. Nå, vad säger ni?

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback