Gör som jag - ANTA UTMANINGEN!

Jag klickade runt på lite olika bloggar tidigare ikväll och innan jag visste ordet av hade jag läst igenom en utmaning och därmed blivit utmanad. Jag funderade några sekunder fram och tillbaka; Det är ju en ganska tuff utmaning, och det kräver ju rätt mycket tid, dock vore det ju en rolig utmaning och det är precis vad jag behöver just nu. Så fort tankarna gick åt att hitta argument emot att anta utmaningen, så fick jag nästan lite dåligt samvete inför mig själv. Tillslut kom jag fram till att DET ÄR KLART JAG SKALL ANTA UTMANINGEN! Antar du utmaningen?



1 km/dag gång/löpning
2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
3 intervallpass
4
saker varje dag att vara tacksam över
5
stretch/avslappningspass
6 morgonträningspass
7
träningspass längre än 60 minuter
8
x 10 km
9
minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
11
minuter i jägarvila
12
minuter i plankan
13
minuter ”hoppa hopprep”
14 trappor ska betas av
15 stycken träningspass
16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
18
x 10 armhävningar.
19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande (alkohol?).

Mer detaljerad fakta om utmaningen och hur du anmäler dig finner du HÄR.
Tänk på att utmaningen börjar imorgon, så skynda skynda!
Jag passar på att tacka tjejen som driver bloggen "Ätatränakämpa" för ett grymt bra initiativ!

Det första ordet som dyker upp i mitt huvud när jag läser utmaningen är "HÅRDTRÄNING" - And I love the way it sounds!

Jag kan om jag vill, och det kan du med!
Och herregud vad jag vill!!!



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback