Inlines!

Förresten, jag har ju glömt bort att berätta att jag faktiskt blev den lyckliga vinnaren i Sofias tävling!
Att få 200 kronor presentkort på Stadium bara sådär, det känns allt lite lyxigt. Dessutom har jag kommit fram till vad jag skall använda det till. Det kanske är lite otippat men presentkortet skall bli ett bidrag till ett par inlines. Jag älskade att åka inlines när jag var liten och jag har kommit på att jag nog skulle tycka att det var jätte kul idag också. Att åka inlines kommer förmodligen ge mig både mycket nöje och en del motion. Helt perfekt med andra ord!

Jag har dock inte riktigt råd att lägga så mycket pengar på ett par inlines, så det får bli de allra billigaste det går att få tag på. Jag är medveten om att man ofta får vad man betalar för så att säga, men jag hoppas att de skall vara av tillräcklig kvalitet för att uppfylla sitt syfte - d.v.s. att de går att åka med. Och det räcker bra för mig i nuläget! Eftersom att jag har små fötter så räknar jag kallt med att kunna handla ett par inlines från junioravdelningen. Juniorstorlekarna sträcker sig nämligen upp till 38, så det bör inte vara något problem. På det viset kan jag få ett par för 399 kronor, jämfört med 899 kronor som är det billigaste på vuxenavdelningen.


(Bildkälla: Stadium)
Så fort presentkortet dimper ner i brevlådan så skall jag bege mig iväg för att prova, och förhoppningvis köpa, ett par sådana. Jag kan se mig själv glida fram i dessa en solig sommardag, på väg till stranden i något närliggande samhälle!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: det där turkisk meze ska jag minsann kolla efter när jag handlar nästa gång, låter gott det med :D

2010-04-28 @ 10:50:01
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback