Bråttom bråttom *tittar på klockan och springer vidare*

Gah, nu är jag stressad, bråttom bråttom!
Det jag försöker säga är att uppdateringen alltså kommer att bli usel idag också, vilket jag själv tycker känns lite tråkigt. Jag lovar att ta igen allt imorgon! Jag får bomba med inlägg imorgon helt enkelt.

Min kväll kommer att bestå av middag och film med vänner & sambo.
Ha en underbar kväll kära läsare.

Hur skall du spendera din lördagskväll?
Melodifestivalen, utekväll, bio, kalas eller något helt annat?

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Svar: Ja exakt, det är Thailand vi ska till :) Khao Lak. Har varit ett drömresemål för mig i flera år och nu är det dags :)



Det blev en charter för vi hittade en billig (om man nu kan kalla det billig hehe) resa men det är nog eg billigare att flyga reguljärt och sen boka hotell själv. Men det blir det kanske nästa gång :)



2 veckor blir vi borta!

2010-02-28 @ 09:52:04
URL: http://emmasform.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback