Dagens Meny 100205

Min nya mobil har tagit dagens alla krafter, därav min frånvaro. Skämt och sido men jag är trött och en Dagens Meny är vad jag har kvar att erbjuda idag.

Vissa förändringar jämfört med veckomenyn, då där lite oplanerat blev matlådor av gårdagens soppa. Har man matlådor är det ju onödigt att ställa sig och laga ny mat.

DAGENS MENY (Fredag 5/2)

Frukost: Ost-/Skinkburgare (Recept kommer!) & Äggröra
Lunch: Champinjonsoppa med keso
Mellanmål: Ett kokt ägg med en klick majonäs, en mini-babybell
Middag: Moussaka (Recept kommer!) och sallad med fetaost
Kvällssnack: En kokostopp (Recept kommer!)




FREDAGSMYS!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback