Dagens Meny 100207

Ligger nerbäddad i sängen och är trött och redo för att sova. Jag uppdaterar från mobilen så det får bli en enkel dagens meny utan bilder. Jag uppdaterar inlägget med bilder imorgon, lovar!

DAGENS MENY (söndag 7/2)
Frukost: Makrill i tomatsås, majonäs, mozzarellaost
Lunch: Matlåda - Blomkålsmos, falukorv med ost och tomat på
Mellanmål: Ost/skink/majonäs-rullar
Middag: Taco à la lchf ("recept" kommer!)
Kvällssnack: Lchf-glass (recept kommer!)

Vi hörs imorgon efter min morgonträning! Godnatt

---
Uppdaterat: Såg att inlägget blev lite kaos när jag uppdaterade via mobilen, så jag har fixat det lite nu! Och här kommer bilderna också.


Ber om ursäkt för dålig bildkvalitet, kamerabatteriet var urladdat så jag fick fotografera med mobilen.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback