Dagens Meny 100218

Jag ändrade lite i menyn idag, skulle ju egentligen ha ätit kyckling i jordnötssås till middag. Har varit själv hemma hela dagen så när jag skulle laga mat till bara mig själv för andra gången för dagen så blev jag lite slö och tog en matlåda med köttfärssoppan från lunchen istället. Jag bara byter runt på dag & tid lite, så imorgon skall jag laga jordnötskyllingen bannemig.

DAGENS MENY (Torsdag 18/2)


Frukost:
Äggmjölk med smak av kanel & vanilj (Recept kommer!) + en bit skinka

Mellanmål: En mini-babybell

Lunch: Köttfärssoppa (Recept kommer!), broccoli & riven ost

Middag: Köttfärssoppa (Recept kommer!), broccoli & riven ost

 


Attans vad svårt det var att få en bra bild på äggmjölken!



Kommentarer
Postat av: Sissi

mums!

2010-02-19 @ 12:48:08
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback