En glad överraskning på morgonen!

Det må så vara hänt att jag inte upplevde någon smakexplosion igår när jag åt hackat ägg & smör och det kan väll hända att jag inte direkt har prisat Äggmjölk superhögt. Idag däremot kära vänner, idag, skall jag prata om smakexplosion och höja äggmjölken till skyarna!

Imorse stod det ju äggmjölk till frukost i veckomenyn. Jag gjorde ett försök att än en gång smaksätta med vanilj(pulver) (produkten kommer att presenteras), och idag lät jag pulvret koka med vattnet i hopp om att vaniljsmaken skulle bli lite mer framträdande. Det försöket gick sådär, men visst smakade det helt okej ändå. När jag hade druckit knappt hälften slog det mig dock att jag kanske borde testa att smaksätta med kaffe, som så många andra gör. Så jag slog i cirka tre teskedar kaffe i min halvdrukna äggmjölk - OCH GUD SÅ GOTT DET BLEV!
Vi pratar värsta kaffedrink-smaken alltså. Helt underbart.

Förövrigt slog jag även i lite äggmjölk i kaffet, jag var dock helt för uppspelt över äggmjölken med kaffesmak för att kunna koncentrera mig på hur kaffet med äggmjölk smakade.

Nu skall jag iväg till skolan hörrenini! Om ni inte har något att göra så kan ni ju slurpa i er en kopp äggmjölk med kaffesmak undertiden, om ni inte redan har smakat det.

Efter skolan blir det lunchning och sedan gymmet med instruktör.

Ha en underbar dag, så hörs vi om några timmar!

Kommentarer
Postat av: designtopia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

2010-02-24 @ 09:19:33
URL: http://designtopia.blogg.se/
Postat av: johanna foto

Äggmjölk.. låter.. lite äckligt. Och eftersom jag inte gillar kaffe så mycket så är det kanske ingen höjdare för mig, men visst ska jag testa!



SV: Äh, photoshop löser allt. Släng in bilderna där och lär dig programmet så kommer du att få snygga bilder. (a)

2010-02-24 @ 09:54:24
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback