Få en invite till Spotify!

Jag utlovade ju en liten liten tävling häromdagen och jag tänkte starta den nu!

 

DU KAN VINNA:

En invite till musiktjänsten Spotify


HUR:

1. Skriv ett inlägg i din blogg där du länkar till min blogg och skriver något valfritt. Du behöver alltså inte tvunget skriva just om tävlingen om du inte vill.

2. Skriv en kommentar till detta inlägg, där du berättar att du är med och tävlar + skickar med länken till inlägget där du länkat till min blogg.

 

Sedan kommer jag att lotta fram en vinnare.

 

NÄR:

Tävlingen pågår från och med nu fram till fredag 5/2 klockan 14.00.

 

Eftersom att mina läsare inte är allt för många så får vi väll se hur många det är som tävlar.

Desto större chans för dig att vinna i med att tävlingen når ut till få!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: ja det kan absolut vara så och jag tror att det är så för de flesta utav mina vänner..

2010-02-28 @ 22:18:59
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Elin Monday

vilken musik skall jag köra när jag tränar?

2010-03-01 @ 16:48:26
URL: http://bluemondays.se
Postat av: Fanny

hej! jag är med och tävlar nu:P

länk: http://ottelins.blogg.se/2010/march/wellbeingofmebloggse.html#comment

2010-03-04 @ 21:59:00
URL: http://ottelins.blogg.se/
Postat av: Helena

Vill gärna vara med och tävla men har ingen

blogg... så 'inga armar inga ben, inga kakor'

som det så obamhärtigt heter...

2010-03-05 @ 00:31:45
Postat av: Erika B

Håller med Helena. "inga armar, inga kakor"... haha, den var bra! :-) Men fortsätter ändå att läsa din fina blogg!!!

2010-03-05 @ 08:10:24

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback