Fullt upp!

Good morning!

Blogg.se fungerade inte för mig igårkväll, därför det inte blev någon "Dagens Meny" igår, men den kommer här efter istället.

Idag har jag sovit lite förlänge i mitt eget (nya) tycke. Vaknade 08.40 och sedan dess har jag hunnit fixa frukost och äta den. Idag har jag en del som skall hinnas med men tack vare att jag sov 2-3 timmar längre än tänkt så kommer jag ju inte hinna med allt och dumt nog låter jag som vanligt plugget drabbas.

Att göra idag
  • Gå till Netto och storhandla veckans mat.
  • Plugga en kortare stund?
  • Laga Kesoplättar till lunch + Äta!
  • Träna Gympaboll (Måste gå hemifrån runt 13.30)
  • Sola solarie efter träningen (Undra om det blir av denna gången höhö!)
  • Hundens långpromenad
Ja, och efter allt detta så kommer det förmodligen hunnit bli dags att börja på kvällsmaten. Så om jag inte tar tag i mig själv och skippar tv & dator ikväll, så lär det inte bli pluggat något idag heller.

Ser fram emot träningen dock, det skall bli mycket spännande
Har du erfarenhet av Gympaboll?


(Bildkälla: http://www.gerdahallen.lu.se/)
(Som förövrigt är ett underbart träningscenter! Bor du i Lund och funderar på att börja träna?
Välj Gerda! Där finns allt för alla och lite till)

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Hmm, har ingen större erfarenhet av gympaboll, men ska tydligen vara väldigt givande.. gick det bra? :)

2010-02-16 @ 15:51:13
URL: http://wazup.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback