Jag bara måste...

Idag fick jag helt plötslig för mig att gå till en telenorbutik för att se om jag kunde förlänga mitt abonnemang som skulle gå ut nu i vår. För att göra en lång historia kort så slutade det hela med att jag fick förlängt/bytt abonnemang och på köpet fick jag en iPhone! Så halva dagen har jag ägnat åt att utforska min nya mobil. Och nu ligger jag här hemma i sängen och var bara tvungen att testa att blogga med mobilen, trots att datorn är inom räckhåll. Längre och mer innehållsrika inlägg kommer lite senare. (när jag har lekt klart här haha)

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Oj, grattis! Tur min pojkvän inte läser din blogg - han hade dött! Har tjatat om en iphone i evigheter nu hahaha

2010-02-05 @ 22:49:31
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback