Update före gymmet

Just nu sitter jag i fiket på träningscentrat och dricker en kopp kaffe i väntan på att klockan skall bli 14.00. Då skall jag träffa instruktören i gymmet. Det skall bli spännande att se hur det går och hur vi snickrar ihop ett styrketräningsschema! Jag är super peppad på att bygga lite muskler och bli starkare! I lägen son dessa när man bara sitter och väntar in tiden är det nice att ha fri surf på mobilen så att man kan sysselsätta sig med att läsa bloggar och skriva halvonödiga blogginlägg!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Okejokej låter bra!:) jag gymmar där jag mestadels tränar armar/axlar och mage/midje/rygg, kör även ben men fokuserar mest på "Problemområden" :) sen går jag väldigt mycket oskcå:)

2010-02-24 @ 14:45:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Kessy

SV: jag tycker verkligen du ska besöka bangkok. det finns allt där :)

2010-02-24 @ 15:43:47
URL: http://misskessy.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback