Uppdatering om uppdateringar!

Som ni kanske har märkt så har det blivit lite sämre uppdatering av inlägg idag, men desto fler andra sorters uppdateringar. Jag är alltså helt och hållet nybörjare när det gäller design så det blir inte någon proffsdesign och det tar sin lilla tid. Dessutom har jag inte photoshop, så att min header är lite begränsad om man kan kalla det så. Jag är absolut inte färdig med designen än, utan jag kommer att fortsätta fixa och ha mig så gott jag kan. Så ni får stå ut med att här är lite rörigt ett tag till.

Om ni inte kan se den nya halv-färdiga designen så testa att klicka på F5 så bör den uppdateras.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback