Löparjacka och läsning i ett (ett billigt ett!)

Idag föll jag för reklamen i min egen blogg, lite komiskt!
iForm hade en reklamruta på min blogg där de gjorde reklam för att man kunde beställa 2 nummer av deras tidning för 49,90 kr + 39,50 kr porto, och då få en löparjacka från Craft på köpet.

Det råkar vara så passande att jag just nu håller på att rusta med nya träningskläder och har planerat att köpa ett par löpartights och en löparjacka. Så ärligt talat, varför inte då passa på?

Man går dock in i en tillsvidareprenumenation och förbinder sig att köpa minst ett nummer av tidningen till ordinariepris (vilket jag tror var typ 52 kr), men sedan kan man säga upp prenumenationen igen. Så summan av kardemumman blir, för drygt 140 kronor får man 3 nummer av iForm och en löparjacka från Craft!

För mig som behöver en löparjacka och ändå hade tänkt köpa det, så är detta ett kanon erbjudande.
Jag vet om att Craft gör grejor som håller hög kvalitet och risken är inte helt liten att jag hade köpt en löparjacka just från dem vilket som. Så varför då gå och betala kanske 400-800 kr för en löparjacka i butik, när man kan få detta erbjudandet?

Jag valde den lila jackan! Längtar till den + inspirerande läsning dyker upp i brevlådan!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback