Mini-spa, plugg, solning...

Nu har hunden vår varit på mini-spa inne i vårt badrum. Det ingick både schamponering, balsamering (riktigt ord?), mjukgörande spray, föning & en lätt frisering!
Snart är det min tur att fara iväg på spa, bara ett dygn kvar nu. Men innan dess står det pluggning på schemat! Måste måste måste.

Funderar även på att ta en sväng inom solariet idag, det hade varit skönt.
Jag har bestämt att om jag är duktig och pluggar i någon timme först, så får jag gå och sola sen som belöning.
Kan det fungera som motivation för att plugga tro? Hoppas det!


Undra om detta fortfarande är giltigt...
Det är ett gammalt presentkort som jag fick av nationen när jag började plugga, det vill säga för cirka 2½ år sedan! Tror det är laddat med 50 kronor, så det vore ju perfekt.

Kommentarer
Postat av: Victor

Varför gav Sverige dig ett solarie-kort :S

2010-02-08 @ 13:25:36
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tävling pågår hos mig



Vinn barnkläder

2010-02-08 @ 13:45:19
URL: http://pemzan.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback