Avocado med skinkröra

Till att börja med tänkte jag passa på att slänga upp lite recept, med start i detta inlägget.

Vad gäller det första så är recept kanske lite att ta i.

Men som ni kanske minns så åt jag avocado fylld med skinkröra till frukost här om dagen....

AVOCADO MED SKINKRÖRA
1 Avocado
1-3 skivor Skinka (beroende på storlek)
Majonäs

Skiva skinkan i småbitar och lägg i en skål, rör lagom mycket majonäs för att det skall bli en röra.
Dela avocadon i två halvor och fyll hålen med skinkröran!


Mycket enkelt som ni förstår, men det blev dock gott & mättande faktiskt.
Om man vill kan man ju komma på fler ingredienser till skinkröran också och testa sig fram.


Betyg 5/7

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback