Bra anledning eller dålig ursäkt?

Jag försov mig och missade handledningen i skolan, men där är inte mycket att göra åt det nu.
Skall strax ner i stan och ta en kaffe med en kär vän och sedan skall jag klippa mig.
Det snöar ute och de har varnat för snöstorm i hela landet mer eller mindre.
Så fort jag hörde det och såg några små flingor falla från himeln tänkte jag att jag nog fick ta bussen ner i stan.
Bra anledning eller dålig ursäkt?

- Jag skulle nog vilja säga dålig ursäkt! För att än så länge är det ju ingen snöstorm, det bara singlar ner några vita flingor från himlen. Just därför blir det promenad ändå! Punkt slut.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback