Dagens meny 100122

Trött trött trött!
Men tänkte i alla fall skriva in mina försenade dagens menyer här nu innan jag eventullet skall vila lite.
So here we go..

DAGENS MENY (Fredagen 22/1)
Före frukost i panikhunger: 1 minibabybell
Frukost: 2 skivor mandelbröd (Recept kommer!) med pålägg: Ost, Skinka, Majonäs & Gurka
Lunch: Sallad med kycklingröra & bacon på ett café
Middag: Hemmagjorda köttbullar & pesto-kål, tomat (Recept kommer!)
Efterrätt: Keso-lá-malta, hallon & passionsfrukt (Recept kommer!)



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback