Föreläsning & Powerwalk

God Morgon!
(Som ni kanske förstår så är min dygnsryhtm fortfarande inte så bra.)

Idag skall jag på föreläsning i skolan för första gången sedan...ja, början av september någon gång. Har haft praktik en hel termin, men nu är det dags att återvända till skolan på riktigt.

Jag har hunnit få i mig en lite sen frukost. Eftersom att jag skall gå i skolan 13.15-16.00 så finns risken att jag hinner bli för hungrig innan jag är hemma igen om jag bara hade ätit frukost. Så jag åt en mindre frukost och skall äta en lunch också precis innan jag går till skolan.

I övrigt är planen för dagen att eventuellt ta en powerwalk ikväll!
Jag tar bort ordet eventuellt förresten, så att jag verkligen kommer ut.
Träningsvärken idag är OLIDLIG, så jag kan behöva röra på mig lite så jag inte stelnar till en ispinne.

Dagens planer innebär alltså att jag återkommer här lite senare ikväll.
Ha en trevlig dag kära läsare!

Och Skåningar...glöm inte BloggJoggen! Var inte rädda för att höra av er om ni vill ta en joggingtur med mig och andra bloggare! Det kommer bli supertrevligt. Ser framemot att kunna sätta ett datum för första joggen.

Kommentarer
Postat av: L I S A

några tips på att få bort underhudsfettet? hört mycket om att skita i kolhyderaterna vilket jag gör till en viss del, men finns det något mer att tänka på :)

2010-01-19 @ 15:10:38
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Tack så mycket. =) Känns bra! Blev extra taggad nu. Men första veckan så är det alltid en massa vätska som försvinner från kroppen, nu har nog fettförbränningen börjat. =) Så jag hoppas på minus nästa vecka också. =)



Kram

2010-01-19 @ 19:37:00
URL: http://www.giblogg.se
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej Maja! :)



Hur går det för dig med allt?

Jag har försökt att byta profil på min blogg idag, helt omöjligt alltså.. suttit hela dagen.. !!



Kram på dig

2010-01-19 @ 20:50:54
URL: http://bloggjoggen.blogg.seh

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback