Första för dagen..

Jag får väll börja med att be om ursäkt för den katastrofala uppdateringen, men faktum är att jag i princip har sovit hela dagen. Det började med att jag var vaken hela natten och gick till skolan ändå, sen när jag kom hem somnade jag bums och vaknade sedan upp med illamående & huvudvärk. Så jag har helt enkelt legat däckad i soffansängen större delen av dagen.

Idag har jag även gått lite utanför mina ramar, men övertrampet känns ganska litet.
När jag äter lågkolhydratkost brukar jag undvika t.ex. fil & mjölk (förutom en skvätt i kaffet) eftersom att det är typiska produkter som ligger lågt, men inte superlågt i kolhydratvärde, men som ofta lätt blir många kolhydrater snabbt då man enkelt vid en normalportion kan få i sig 100-300 gram fil för att ge ett exempel. Men idag har jag faktiskt satt i mig 2 glas fil, det brukar hjälpa mig när jag mår illa nämligen.
Jag antar att halstabletter inte heller direkt ingår i min dagliga kost, men det har jag också lyckats sätta i mig två stycken idag.
Men som sagt - övertrampet känns inte så kraftigt.

Tack vare att jag sov så många timmar mitt på dagen så åt jag aldrig någon riktigt lunch.
Jag märker direkt att det påverkar mig negativt när jag inte får mina tre huvudmål per dag!

Recepten som jag utlovad igår kommer, jag lovar..

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback