Första steget mot god hälsa!

Välkommen till WellbeingOfMe - bloggen som kommer att ge dig chansen att följa mig på min väg mot hälsa & välbefinnande!

Min plan just nu är att använda mig av vertyg som Lågkolhydratkost, fysisk aktivitet och positiva krafter i min omgivning. På vägen tänker jag även söka efter nya verktyg, dels verktyg för att jobba med den psykiska hälsan men även små verktyg som helt enkelt bara kan förgylla vardagen för en. Allt jag upplever och finner på vägen, tänker jag i denna blogg dela med mig av till er läsare. Min förhoppning är att jag kan dela med mig av mina erfarenheter och tips till er, och att ni kan dela med er av era till mig! Min plan är alltså inte att denna blogg skall vara en monolog, utan snarare ett forum för oss som vill vandra längs lyckans & hälsans väg, med stöd av varandra i både framgång och motgång!

Jag är inte utbildad inom verken psykisk eller fysisk hälsa, jag är inte heller någon expert på verken LCHF eller GI eller liknande. Jag är bara en ung tjej som är sugen på att anta utmaningen att Leva Livet på ett sätt som maximerar min hälsa, energi och glädje, och att göra det i en kropp som jag känner mig bekväm i. Om jag kan nå målet med de verktyg jag har planerat att använda, det har jag ingen aning om. Men att jag kan nå målet, det är jag övertygad om! Så det är bara att börja någonstans, och jag har valt att börja med de verktyg jag tidigare beskrev.

Välbefinnande och hälsa är ord som kan ha olika betydelse för olika människor. Och det är absolut okej! Men alla är vi värda det välbefinnande vi drömmer om - Jag är det! Det är du med!
Så nu kör vi! Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2012-01-13 @ 00:02:11
URL: http://smsalåna.nu

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback