Johan Glans i "Gomorron Sverige"

Jag sitter här hemma helt själv, om man bortser från hunden, och kollar på Gomorron Sverige på SVT1.
Jag satt i lugn och ro och åt min frukost och slökollade på nyheterna.
Plötsligt dyker Johan Glans upp för en intervju, och jag kom på mig själv med att asgarva bara han öppnade munnen! Jag menar inte att jag småfnissade lite, utan jag skrattade rakt ut, helt okontrollerat.
Märkväl att det inte är någon komisk intervju, utan en helt seriös intervju angående Johan Glans programledarskap i Guldbaggen. Men jag kan inte sluta skratta, det kommer nya skrattattacker så fort han öppnar munnen!

Hahahaha, gud hjälpe mig!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback