Tonfiskröra

Detta recept är ursprungligen ett recept på en röra min syster brukar lägga i tunnbröd och göra tunnbrödsrullar med. Jag gjorde dock en lite annan variant till frukost igår för att se om det gick att dra ner kolhydratmängden i den. Så jag presenterar helt enkelt både versionerna.

TONFISKRÖRA
(1-3 portioner, beroende på vad man serverar med)

Systers version
1 burk Tonfisk i olja
3-4 msk Majonäs
1-2 msk Chilisås
Svartpeppar

Rör runt allt till en röra!

Min version
1 burk Tonfisk i olja
3-4 msk Majonäs
Lite Tomatpuré
Chilipulver
Svartpeppar

Rör runt allt till en röra!

Gurka är nästan ett måste till denna röran, om man önskar ett lite matigare tillbehör kan man servera med ägg.

Psst..syrrans version är godast!


Betyg: 4,5/7


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback