Träning - tar förvisso lite tid, men ger energi!

Det där med pluggning hela dagen igår och idag, det gick helt åt pipsvängen igår och verkar inte gå mycket bättre idag. Dessvärre är deadline imorgonbitti, så något måste ske idag.

Min plan är att ta en promenad med hunden nu på 45 minuter, så är jag tillbaka igen runt 17.15 och får då försöka plugga en timme för att sedan göra mig i ordning inför träningen och ta mig dit!

Där någonstans i mellan skall jag helst hinna handla mat också.

Efter träningen skall jag sen hinna både laga mat, äta & skriva klart ett helt arbete.
Stressigt?
- En aning kanske. Men jag har bestämt mig för att inte prioritera bort träningen utan istället hoppas på att den ger mig mer energi till att plugga efteråt.

Nu blir det i alla fall hundpromenad. Återkommer senare idag!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback