TRÄNINGSCHEMA V.2-8

Som jag har nämnt tidigare så brukar jag ha en förmåga att gå ut hårt och träna mycket i början och sedan bara slutar jag träna helt igen. För att undvika detta har jag ju planerat att starta i andra änden denna gången!

Så för att jag inte skall få för mig att rusa iväg till gymmet stup i kvarten nu i början så har jag bestämt mig för att göra upp ett träningschema som säger hur många gånger jag skall träna per vecka för en period framöver. Sedan kommer jag specificera schemat vecka för vecka, med detaljer angående vad jag skall träna.

Vecka 2: 11-17 Jan
1 träningstillfälle

Söndag: Stepbas

Vecka 3: 18-24 Jan
1 träningstillfälle

Joggingtur
ELLER ett pass på träningscentrat

Vecka 4: 25-30 Jan
2 träningstillfällen

1 joggingtur
1 pass på träningscentrat

Vecka 5: 1-6 Feb
2 träningstillfällen

2 pass på träningscentrat
ELLER
2 joggingturer
ELLER
En av var

Vecka 6: 8-13 Feb
2 träningstillfällen

2 pass på träningscentrat
ELLER
2 joggingturer
ELLER
en av var

Vecka 7: 15-21 feb
2 träningstillfällen

2 pass på träningscentrat
ELLER
2 joggingturer
ELLER
en av var

Vecka 8: 22-28 feb
3 träningstillfällen

2 pass på träningscentrat och en joggingtur
ELLER
1 pass på träningscentrat och 2 joggingturer

Kommentarer
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej hej!



Ja, det är många i andra delar utav landet som också skulle vilja vara med. Jag har tänkt att "rekrytera" bloggare i andra städer, eftersom det är svårt att vara på flera ställen samtidigt.

Du kanske skulle vilja köra i Lund/Malmö? Du kan ju tänka lite på det. Skulle tycka att det var kul om BloggJoggen kom igång i andra städer också. Gör så att om du också vill dra igång något så skicka bara ett mail till mig. :) [email protected]



Kram så länge! Therese

2010-01-17 @ 12:08:49
URL: http://bloggjoggen.blogg.seh
Postat av: Irony by Linn

Härligt schema! Jobba på!

2010-01-17 @ 12:14:12
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn - As bra blogg som alla ska läsa. Uppfattat?

SV; haha kan bara hålla med ;)

2010-01-17 @ 12:32:01
URL: http://linnedins.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback