Uppe med tuppen!

God morgon, med betoning på (tidig) morgon!

Det är fredag, jag är ledig och planen var att gå upp runt klockan 08:00. Så vad gör jag då uppe nu?
Jo, jag vaknade 05:45 av att hunden gjorde ifrån sig något ljud tror jag, sen gick jag upp på toa helt yr och trött. Plötsligt insåg jag att det faktiskt var onödigt att gå och lägga sig igen, bara för att behöva ta mig upp (förmodligen lika trött) igen om ett tag. Så jag stannade helt enkelt uppe, för att bespara mig själv en andra uppstigning.

Det är i för sig bara bra att komma upp i tid, nu hinner jag plugga lite här på morgonen. Dessutom skall jag ju upp tidigt imorgon för att jobba, så det är smidigt om jag är trött ikväll och kan somna tidigt.

Nu blir det en kopp kaffe!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback