Veckomeny!

Förut brukade jag göra veckomenyer och storhandla det mesta en gång i veckan. Det skall jag börja med igen! Denna veckan kanske det inte blir en storhandling, men en veckomeny är i alla fall skriven. Skrev den lite hastigt och lustigt igår precis innan jag somnade, men det skall nog bli bra ändå.

PLANERAD MENY 26/1 - 31/1

TISDAG
Frukost: 2 kokta ägg & makrill i tomatsås
Lunch: Baconlindade fyllda champinjoner, sallad & äggröra
Middag: Stekt kassler & Blomkålsmos

ONSDAG
Frukost: Äggröra & Bacon
Lunch: Matlåda - Stekt kassler & Blomkålsmos
Middag: Gorgonzolakyckling & Avocadosallad

TORSDAG
Frukost: Mandelbröd + pålägg
Lunch: Broccolisoppa
Middag: Lax i sås & ungsgrönsaker

FREDAG
Frukost: Ägg & Skinkröra
Lunch: Matlåda - Gorgonzolakyckling & kokt broccoli
Middag: Hamburgare (utan bröd)

LÖRDAG
Frukost: Kokt ägg & tonfiskröra
Lunch: Något på jobb, förmodligen en tallrik fil eller liknande
Middag: Det som lagas på jobb (anpassar så gott jag kan)

SÖNDAG
Frukost: Någpt på jobb, kanske ägg & makrill
Lunch: Ost- & Kasslersallad
Middag: Fläskfilé, bearnaisesås & fetaost-sallad

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Jo, men i början går man alltid ner mycket. När jag kommit halvvägs så kommer det att gå sakta för mig, det gjorde det sist. Tyckte aldrig att det hände nåt på vågen. Men man ska inte stirra sig blind på siffrorna, det kan hända mycket ändå, runt midja, lår och armar till exempel. =)



Men det är bara att kämpa på! =)

Ha en kanon bra dag!

Kramar

2010-01-26 @ 14:28:40
URL: http://www.giblogg.se
Postat av: Ida

Hej hej!



Tänkte bara presentera mig och säga att jag tycker du har en kanonfin blogg! Med många smaskiga recept!!



Kika gärna in på min : http://kalas-kulan.blogspot.com



Ha de gott och lycka till med GI..



Kram Ida

2010-01-26 @ 20:09:22
URL: http://kalas-kulan.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback