Dagens Meny 100517

Nu är jag tillbaka efter ett och ett halvt dygn av jobb och studier.

Av någon anledning lyckas jag sällan med att göra helt bra val vad gäller maten när jag jobbar. Denna gången var jag ändå väl förberedd med matlådor och mellanmål. Jag har dock kommit fram till att det har olika delförklaringar, men mer om det sen. Nu till gårdagens mat intag...

DAGENS MENY (Måndag 17/5)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak
Lunch: Matlåda - Köttfärssoppa, en ostskiva och en avokado
Middag: Matlåda - Dijonkyckling-gryta (Recept kommer som sagt!) med kokt broccoli
Mellanmål: Fil, kanel + ett äpple
Mellanmål 2: Paranötter, mandlar och en tomat


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack söta du :D:D

2010-05-18 @ 21:02:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh, kommer receptet upp ikväll? i så fall ska jag nog göra imorgon :)

2010-05-18 @ 21:12:07
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback