De senaste dagarna...

Helgen har bestått av festligheter i form av karnevalsfirande. Detta har ledit till dåligt med tid för bloggvärlden och även en del utsvävningar vad gäller vad som har tagit vägen via min mun ner i min mage. Det är mest i form av dryck som det skett avsteg, 2-3 öl, 2 sockerfria cider och 3 shots är vad som har fått göra intåg i min kropp trots dess höga kolhydratinnehåll. Det kan jag tänka mig att leva med, då det lätt kan bli enformigt med bara vin när man har två dagar av festligheter framför sig. Dessutom är det ganska sällan som jag dricker alkohol nuförtiden, så då kan jag stå ut med att detta avsteg skedde. Även maten har drabbats på så sätt att det har blivit mycket snacks och nattamat - dock relativt lchfvänliga snacks och måltider.

Som ni kanske har förstått så har motivationen inte heller varit på topp den senaste tiden. Men även det känns okej, det är ganska naturligt att det går upp och ner ibland, för livet i sig präglas ju av både upp- och nedgångar. Nu känner jag dock att jag börjar få energi nog till att återuppbygga motivationen igen och på så vis även jobba med att bli piggare och gladare igen!

Jag ser ganska tydligt på statistiken att läsarna har blivit färre under dessa dagarna utan uppdatering, men jag hoppas att ni kommer tillbaka! Nu skall jag försöka tänka tillbaka på de två senaste dagarnas matintag och på så sätt försöka få ihop "Dagens Meny" i efterhand. Vi får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-23 @ 15:37:43
Postat av: Malin

Hej!



Nu har jag skummat igenom hela din blogg och vill bara säga att jag tycker den är fantastisk!

Har sparat många recept ska du veta!

Kommer fortsätta läsa och lycka till med att må bättre :)

2010-05-23 @ 15:38:53
URL: http://malinanderssons.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Jag kikar in genom bloglovin, sa det blir automatiskt att man kikar in mer efter att du uppdaterat. Dock ligger jag lite efter just nu eftersom jag varit bortrest nagra dagar.

Har ocksa svävat ut lite när det gäller mat och dryck den senaste veckan, men lyckades ända bara hamna pa +0,1 kg när jag vägde mig imorse, sa jag är mycket nöjd med det!



Kämpa pa!

2010-05-27 @ 12:23:40
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback