En trött dag.

Uppdateringen här idag har väll inte varit riktigt som jag vill att den skall vara. Det finns så många tankar jag har som jag vill skriva ner här, men tiden blir alltid knapp. Det går relativt snabbt och enkelt att slänga in ett recept eller en dagens meny, därför brukar det alltid kunna komma upp även när jag har ont om tid. Vissa inlägg vill jag dock lägga mer på tid på. Inlägg som är av den mer filosofiska och djupa typen, de vill jag gärna publicera välformulerade och jag är mån om att mina tankar framställs på rätt sätt. Tyvärr innebär det också att de är mer sällsynta och att jag har en lång lista med tankar som jag, någon gång, skall ta mig tid att få ner i skrift här.

Idag har jag haft fullt upp med uppsatsskrivande större delen av dagen. Övriga dagen har ägnats åt att halvligga i soffan och kolla tv, frysa och vara trött. Jag har känt mig halvkrasslig hela kvällen och jag är väldigt rädd för att en förkyldning snart står och knackar på dörren. Har inte tid, kan inte, vill inte, det får inte! I hopp om att vara utvilad och kry imorgon skall jag nu bädda ner mig i sängen. Tills vi hörs igen så får ni gärna hålla alla era tummar för att jag slipper att bli sjuk!

God natt!

Kommentarer
Postat av: caroline

åh, tack så jätte mycket:)

ja kent är sjukt bra!

2010-05-15 @ 11:29:26
URL: http://carolineklund.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback